"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Партизанка ауылының жалпы орта білім  беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение " Общеобразовательная школа села Партизанка отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области" 

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Педагог-психологтің жоспары

БЕКІТЕМІН

«Партизанка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ мектеп диреторының м.а.

__________Жамантаев В:К.

                                                                                                                                                    

 

Педагог-психологтің перспективалық жұмыс жоспары

2023-2024 оқу жылы

Мақсаты: білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, мектепте қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау, білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Міндеттері:

* Оқушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;

* Тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында оқушылардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;

* Әрбір білім алушыға оның тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарасты қамтамасыз ету;

* Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту.

* Білім алушылардың психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психокоррекциялық жұмыстарды жүзеге асыру

* Психологиялық мәселелерді шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға, педагогтарға консультациялық көмек көрсету.

* Оқушылардың психологиялық денсаулығын қорғау;

* Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;

* Білім алушылардың бейәлеуметтік әрекеттерінің алдын алу және оларды уақтылы түзетуді жүзеге асыру.

Психологиялық қызмет өз қызметін психодиагностикалық , консультациялық, ағартушылық-профилактикалық, түзету-дамыту және әлеуметтік-диспетчерлік бағыттарда жүзеге асырады.

Қызметтің негізгі мазмұны. Міндеттері.

Контин-

генті

Жұмыс жасау бағыттары

Мерзімі

Диагностика 

Консультация

Түзету және даму

Алдын алу және ағарту жұмысы

Бейімделу кезеңі процесінің ППҚ

(1, 5, 10 сыныптар

жаңадан келгендер

оқушылар)

 

Міндеттері: оқушылардың бейімделу деңгейін анықтау

Оқушылар

1, 5, 10 сын  -  бейімделу диагностикасы .

Әдістер: «Градусник»

«Солнце, тучка, дождик»

« Что мне нравится в школе»(1сын.)

  Темперамент түрін анықтау «Тест Айзенка, бейімделгенТ.Маталиной»(5 сын)

« Скрининг школьной мотивации»(5 сын)

«Акцентуация черт характера» К.Леонгарда(мінездің 12 түрі )(10 сын)

 

 

Диагностика нәтижелері бойынша әңгімелесу

1-сынып оқушылардың бейімсіздігінің алдын алу, оқушылардың мазасыздық деңгейін төмендету бойынша топтық сабақтар. 1,5,10 сын.(авторлары: В.П.Захаров. Н.Ю.Хрящева.)

Психогимнастика.

Музыкотерапия.

 

Рөлдік ойындар(Я.Морено) – 1 сын.5 сын

 

Мектепалды, бастауыш, орта, аға буын оқушыларымен дамыту сабақтарын өткізу.

 

 

ПДО бар оқушылармен инклюзивті оқыту бойынша жеке сабақтар)

ЖББМ-де оқушылармен жеке сабақтар

 

"Табысты болғым келеді"бағдарламасы бойынша жұмыс(О.Хухлаева)

(1 сынып)

 

 « Бірінші рет 5-сыныпта» бағдарламасы (Коблик Е.Г)

 

  "Табысқа апарар жол" бағдарламасы (9-11 сынып)

"Өзіңе жол" бағдарламасы

Жаңадан келген оқушылармен әңгімелесу

1 жартыжылдық

 

Оқушылар картасын толтыру

Суицидтің алдын алу

Бойынша жұмыс бағдарламасы

"Денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу" (8-10 сын)

 

Жасөспірімдермен психологиялық сабақтар  (автор Анн Л.Ф)

 

Мазасыздық пен суицидтің алдын алу 1-4 сын, 5-7 сын

 

Оқушылардың зиянды әдеттерінің алдын алу

4-9 сыныптар  (ПАВ) Балалардағы зиянды тәуелділіктің алдын алу.

 

 

 

Работа по профилактике

Ранней беременности.

(беседа, показ роликов)

 

Салауатты өмір салтын қалыптастыруға арналған әңгімелер, ойындар.

Сабақ, толеранттылық, балалардың бір-бірімен қарым-қатынасы туралы әңгіме.

педагогтер

  Сауалнама

мектептегі бейімсіздікті анықтау бойынша.

"Бейімделу парағы"

 

Диагностика нәтижелері бойынша әңгімелесу

Педагогикалық кеңес.

1,5 сынып "Бейімделу кезеңінің ерекшеліктері"

Кеңес

«Мектептегі ақаулардың себептері бірінші, бесінші сынып оқушыларында»

 

 

1 тоқсан

 

 

 

Ата-аналар

 

 

 

 

Мектептегі бейімсіздікті анықтау жөніндегі сауалнама

Рахманқулова  әдістемесі

Ата-аналарға арналған жадынама 1сын. 5 сын.

 

Диагностика нәтижелері бойынша  жеке әңгімелесу

Ата-аналар жиналысы. 1,5 сынып

«Мектептегі ақаулардың себептері»

Жиналыста кеңес беру

"Бала бірінші сыныпқа барады"

1 тоқсан

Бейіналды даярлық және бейіндік оқытудың ППҚ.

Міндеттері:

Әзірлеу дағдыларын шешім қабылдау: Мамандық таңдау,

емтихан тапсыру, жұмысқа орналасу

оқушылар

8 сынып оқушыларының "Менің кәсіби таңдауым"сауалнамасы

7 сыныпта "Мен мамандық таңдаймын"сауалнамасы

9-10 сынып оқушыларының кәсіби бейімділігін зерттеу.

ДДО әдістемесі, «Конструктивный рисунок человека» тестілеуі

Сұраныс бойынша жеке кеңес беру

Кәс.бағдар сабақтары

"Мамандық әлемі"

Бастапқы буын.

Орта буын.

Кәс.бағдар ойындары.

Сынып сағаты «Мамандықтармен танысу»

1-4 сынып

Суреттер көрмесі.

КТК өткізу

"Кім болу керек"

Оқу орындарының бейнероликтерімен танысу.

 

Ең қажетті мамандықтар туралы әңгіме.

 

Желтоқсан  -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

қаңтар

 

 

педагогтер

Сауалнама

Балалармен әрі қарай жұмыс жасау.

Сұраныс бойынша жеке кеңес беру

Сынып жетекшілеріне ұсыныстар әзірлеу.

Мектеп мұғалімдерімен кәсіптік бағдар жұмысы

Әдіспен сөйлеу. Кеңес мәселелері бойынша оқушыларды кәсіптік бағдарлау

Ата-аналар

Сауалнама

Балалардың мамандық таңдау мәселелері бойынша

Диагностика нәтижелері бойынша әңгімелер, сұрау бойынша кеңестер

Ата-аналарға ұсынымдар әзірлеу

 

Ата-аналар жиналысы

"Оқушылар мамандықты қалай таңдайды"

Дарынды балалардың ППҚ

Міндеттері:

Дарынды оқушыларға олардың әлеуетті және нақты мүмкіндіктері мен қабілеттерін дамытуда психологиялық көмек көрсету

учащиеся

 Дж. Брунер ойлау және шығармашылық туралы тестілеуі

Диагностика нәтижелері бойынша әңгімелесу

Дарынды балалардың қатысуымен бейнероликтерді қарау.

Ақыл-ойды тексеру үшін балаларға арналған байқау

 

қазан –қараша,

педагогтер

Сурет тесті

"Менің қиялдарым".

Диагностика нәтижелері бойынша әңгімелесу

"Дарынды балалар" кеңесі

Сұраныс бойынша жұмыс.

Ата-аналар

Жалпы дарындылықты бағалау әдістемесі

Диагностика нәтижелері бойынша әңгімелесу

"Талантты қалай тануға болады"ата-аналар жиналысында кеңес беру

"Онлайн-оқыту шарттарындағы дарындылық"

консультациясы

 

Бейәлеуметтік мінез-құлықтағы балалардың және "тәуекел тобындағы" балалардың ППҚ.

 

Міндеттері:

Балалар мен жасөспірімдердің қоғамға әлеуметтік-психологиялық бейімделуіне ықпал ету.

оқушылар

Экспресс-диагностика

Мінез-құлық тұлғалық ерекшеліктері

Тест Айзенка Сауалнама: Бейімделу ,

"қауіп тобындағы"балалардың мінез-құлқы

« Рисунок семьи»

Сұраныс бойынша әңгімелесу

"Жасөспірімдерге психологиялық көмек" бағдарламасы бойынша сабақ

ұлдар мен қыздардың қарым-қатынасы ертегі  «Серебрины и серебрята»

"Менің хоббиім әлемі"сұраулары бойынша әңгімелер

"Менің жетістіктерім мен жетістіктерім"

қараша– мамыр

 

 

педагогтер

Педагогтерді таңдау бойынша әдістемелерді таңдау.

Диагностика қорытындысы бойынша жеке және топтық консультациялар;

сұрау бойынша.

"Девиантты мінез-құлықтың алдын-алу әдістері мен формалары"

 Сұраныс бойынша жұмыс

ақпан

       Ата-аналар

 

 

 

Балалардың жас дағдарыстары.

"Отбасы балалар өмірінде"жиналысында кеңес беру

 

Зорлық-зомбылықсыз тәрбиелеу.

 

Толеранттылық туралы.

Ата-аналар мен оларды алмастыратын адамдардың психологиялық мәдениеті. Бейнематериалды қарау

 

Суицидтік мінез-құлықтың алдын алу.

Міндеттері:

Білім беру процесіне қатысушылардың ойлауында рухани , адамгершілік және эстетикалық критерийлерді қалыптастыру

 

оқушылар

 1."Өмірлік дағдыларды қалыптастыру және суицидтің алдын алу" сауалнамасы 8 сын

мазасыздық сынағы

(1-7 сын) телефонға тәуелділік.

5-11 сын –Интернетке тәуелділік

1.Интервью (8 сын)

 

 

2. Диагностика нәтижелері бойынша кеңес беру

8,9,10, сыныптар бағдарламасы

"Өмірлік дағдыларды қалыптастыру және суицидтің алдын алу"

"Біздің достық "Толеранттылық" бейне ролигін көру

8-10 сынып оқушыларына сабақ өткізу

"Психикалық денсаулық"

"Стресс және дағдарыс: шығу жолдары"

"Кибербуллинг. Не істеу керек?»

"Интернет-тәуелділік"

"Жыныстық қолсұғылмаушылық"

"Ерте жүктілік"

 

1 тоқсан, 3 тоқсан, жыл ағымында

педагогтер

Психо-эмоционалды жағдайды диагностикалау

Жеке және топтық кеңестер

Психоэмоционалдық ширығуды жеңілдету бойынша сабақ.

"Суицид вахтерлері" мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау кеңес беру.

"Превенция бағдарламасы" сабағын өткізу,

"ҚТ-ғы оқушылармен жұмыс"

Оқушылардың суицидтік мінез-құлқын ерте анықтау бойынша жадынама тарату

 

 

1 тоқсан,

жыл ағымында

         Ата-аналар

 

Сауалнама

Ата-аналардың балалармен сенімді қарым-қатынасын орнату.

Жеке кеңестер

Ата-аналар жиналысы 8 сынып "Өмірлік дағдыларды қалыптастыру және суицидтің алдын алу"бағдарламасы

 

Сұраныс бойынша ынтымақтастық

 

 

 

 

. СӨС қалыптастыру ППҚ.

 

Міндеттері:

Ең маңызды құндылық ретінде өзіңіз туралы, денсаулығыңыз туралы түсінік қалыптастыру

оқушылар

Адамды бұзатын жаман әдеттер.

(5-10 сын)

Диагностика нәтижелері және сұрау салу бойынша консультациялар

"Өз денсаулығыңды сақта" сабағы 1-4 сынып

Салауатты өмір салты туралы суреттер, әндер байқауы.

 

Желтоқсан 

педагогтер

Мұғалімдердің эмоционалды күйзелісін диагностикалау

Жеке және топтық кеңестер

"Педагогтың кәсіби күйзеліснің алдын алу"

 "Психогимнастиканың адам денсаулығына рөлі"

1тоқсан

Ата-аналар

  Интернетке тәуелділік бойынша сауалнама жүргізу (1-11 сыныптар).

 

Диагностика нәтижелері және сұрау салу бойынша консультациялар

"Интернетке тәуелділік. Мүмкін бе?»

"Жыныстық қол сұғылмаушылық.

"Ерте жүктілік Ана мен қыздың қарым-қатынасы"

"Қалай жақсы ата-ана болу керек" жадынамасы тақырып бойынша 1-11 сынып ата-аналарына ақпараттық және бейне материалдарды тарату:

"Балалардың психикалық денсаулығы". (1-11сын)

 

Қыркүйек

қазан

Оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындаудың ППҚ

Міндеттері:

Алдағы емтихандарға байланысты алаңдаушылықты азайтыңыз, өз қабілеттеріңізге сенімділік қалыптастыру

оқушылар

 

Сауалнама

Жеке және топтық кеңестер

"Табысқа жол" бағдарламасы бойынша жұмыс

"Емтиханға дайындық бойынша практикалық кеңестер"жадынамалары

 

наурыз

 

педагогтер

Сауалнама

Жеке және топтық кеңестер

Сабақ  «Педагогтер арасындағы мазасыздықтың жоғары дәрежесі-ескерту, алдын алу, бейне ролик көру

"Жақында емтихандар"

мұғалімдерге арналған жадынама

 

 

сәуір

 

 

Ата-аналар

Сауалнама

Жеке және топтық кеңестер

"Емтихан кезінде стресстің алдын алу"тренингтік сабақтары

"Балаларға емтиханға дайындалуға қалай көмектесуге болады"жадынамалары

 

сәуір

 

 

 

ППҚ оқушылардың ҚҚТБ

Міндеттері:

кемтар балалардың әлеуметтік бейімделуіне жәрдемдесу, оларда психологиялық кедергілерді алып тастау

оқушылар

Оқушыны ПМПК-ға дайындау

Танымдық процестердің диагностикасы

Жеке және топтық кеңестер

Түзету бағдарламалары бойынша сабақтар

Деректер банкін толықтыру

«Сипаттамаларды құрастыру»

Жеке түзету бағдарламаларын құрастыру

 

 

Жыл ағымында

 

педагогтер

Сұраныс бойынша жеке кеңес беру

Сұраулар бойынша топтық кеңестер

"КПД бар балаға қалай көмектесуге болады"сабағы

Бірлескен жазу сипаттамалары

1,3 тоқсан

Ата-аналар

Диагностика нәтижелері бойынша жеке консультациялар

Сұраулар бойынша жеке және топтық кеңестер

КПД  бар баланы тәрбиелеу

Сұраныс бойынша жеке жұмыс

Жыл ағымында

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагог-психологы:                                                  Васюта О.В

 

 

Жаңартылған күні: 04.11.2021 19:48
Құрылған күні: 11.12.2023 08:53

Текст