"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Партизанка ауылының жалпы орта білім  беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение " Общеобразовательная школа села Партизанка отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области" 

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жемқорлыққа қарсы саясат

Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеу контекстінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті
мектеп ортасында қалыптастыру бағдарламасы

  1. Жалпы ережелер

1. Осы рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеу контекстінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті мектеп ортасында қалыптастыру бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) Тұжырымдамалық тәрбиелеу негіздеріне сәйкес дайындалған және бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру бағдарламалары бойынша оқитын балаларға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы тәрбиелік іс-шаралар ұйымдастыруды қамтитын тәрбие жұмысын жүргізу тәртібін белгілейді.

  1. Тәрбие жұмыстың мақсаты және міндеттері

2. Осы Бағдарламаның мақсаты мектепте аса өнегелі, жауапты бастамашыл және әлеуметтік құзырлы азаматты және патриотты қалыптастыру үшін жағдай жасау.

3. Көрсетілген мақсатты іске асыру үшін келесі міндеттер қойылады:

1) рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеуге бағытталған шараларды іске асыру;

2) оқушылардың мемлекеттік билік институттарына сенімін арттыру;

3) оқушылардың саяси-құқықтық білімін қалыптастыру;

4) оқушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлқының адамгершілік-этикалық құндылық негіздерін қалыптастыру.

4. Кешенді іс-шаралар өткізу үшін келесі тәрбиелеу түрлері қолданылады:

1) адамгершілік тәрбиелеу моральдық-этикалық қағидаларын қалыптастыруға, әр оқушының сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға бағытталған;

2) әлеуметтік-құқықтық тәрбиелеу азамат және мемлекет арасындағы қарым-қатынастардың мәні туралы  түсінік алуға, құқықтар мен міндеттер туралы білім алуға, құқықтық нормаларды сақтау қажеттілігіне көз жеткізуге, сыбайлас-жемқорлық қоғамдық қауіпін түсінуге бағытталған;

3) эстетикалық тәрбиелеу оқушылардың эстетикалық талғамын және қоршаған ақиқатқа мейірімді және патриоттық көзқарасын  тәрбиелеуге жәрдемдесетін оқушылардың өнер, әдебиет туындыларының көркемдігін түсінуін дамытуға бағытталған.

3. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру

5. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру жалпы білім беретін бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу ұйымдарында (бұдан әрі - жалпы білім беретін мектептер) жүзеге асырылады.

6. Тәрбие жұмысына басшылық жасау жалпы білім беретін мектептің басшылығы мен сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкерлерге жүктеледі.

7. Жалпы білім беретін мектептерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, яғни сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесін сақтау және нығайтуға, оның ішінде мектеп оқушыларының заң талаптарын сақтауға ынтасын қалыптастыруға, білім және мәдени деңгейін арттыруға бағытталған іс-шаралар кешені өткізіледі.

8. Жалпы білім беретін мектептерде тәрбие жұмысын ұйымдастыруға жәрдемдесетін және қатысатан «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтары құрылады. 

9. Тәрбие жұмысының ұйымдастырушылық негізі:

1) жалпы білім беретін мектептің тәрбие жұмысының тиісті оқу жылына арналған кешенді жоспары;

2) сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкердің тәрбие жұмыс жоспары;

3) «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының жұмыс жоспары

болып табылады.

10. Осы бағдарламаның 9-тармағында көрсетілген жоспарлар Мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша модельдік тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес  қалыптастырылады (қоса тіркелген).

11. Жоспарларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған тәрбие жұмыстың,  күнтізбелік іс-шаралар өткізудің,  қоғамдық ұйымдармен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы уәкілетті орган және өзге де мемлекеттік органдармен   өзара әрекеттестіктің негізгі бағыттары көрсетілген.

12. Тәрбие жұмысын жүргізуде азаматтар,  қамқоршылық кеңестер, ата-аналар комитеттері, қоғамдық бірлестіктер, сыбайлас жемқорлыққа қарсы уәкілетті орган және өзге де мемлекеттік органдар қатыса алады.

  1. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтары

13. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтарының негізгі міндеттері мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты нығайту бойынша бастамаларды көтермелеу,  сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы іс-шараларды ұйымдастыру болып табылады.

14. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтары келесі секциялардан тұрады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім; сыбайлас жемқорлыққа қарсы ақпарат және шығармашылық; мәдени-көпшілік іс-шаралар.

15. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім секциясы дәрістерді, «дөңгелек үстелдерді» және басқа да ағартушылық іс-шараларды ұйымдастыруға қатысады.

16. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ақпарат және шығармашылық секциясы үздік бейнероликтер, суреттер, шығармалар  байқаулары мен іс-шараларын  ұйымдастыруға қатысады.

17. Мәдени-бұқаралық іс-шаралар секциясы акциялар, флэш-мобтарды, диалог алаңдар, қоғамдық, ардагерлер ұйымдарының, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкілдерімен кездесулер және басқа да әлеуметтік-маңызды іс-шараларды ұйымдастыруға қатысады.

  1. Мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша модельдік тәрбие жұмысының жоспары

Іс-шараның атауы

Ұсынымдар

Мақсатты топ

Мерзімдері

1

2

3

4

5

I-бөлім. Ұйымдастыру-дайындық іс-шаралары

1

 «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының қызметін ұйымдастыру

 «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтарын, әдетте, жалпы білім беру мектеп басшылығының, сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкерлердің қолдауымен негізгі орта және жалпы орта білім беру бағдарламалары бойынша оқитын балалар қалаптастырады

5-11

сыныптар оқушылары

Қыркүйек

2

Жалпы білім беретін мектептің тәрбие жұмысының тиісті оқу жылына арналған кешенді жоспарын; сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкерлердің тәрбие жұмыс жоспарларын;

«Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының жұмыс жоспарын бекіту

Жоспарларда іс-шаралардың атаулары, олардың орындалуына жауаптылары, қатысушылары, орындау мерзімдері болуы тиіс

1-11 сыныптар оқушылары

Қыркүйек

3

Үнемі жаңартылып тұратын «Парасатты азамат» бұрышын жасау

Бұрыштардың басты мақсаты азаматтылыққа, отансүйгіштікке, адамның құқықтарына, бостандықтарына және міндеттеріне құрметті, адамгершілік сезімдер мен этикалық сананы, сыбайлас жемқорлыққа төзбеу мәдениетін, еңбексүйгіштікке, оқуға, еңбекке, өмірге жасампаздықпен қарауға тәрбиелеу.

1-11 сыныптар оқушылары

Қыркүйек

4

Сынып сағаттарының тақырыптық жоспарларына адамгершілік және құқықтық мәдениетті арттыру мәселелерін қосу

Ар-ұят, абырой, жауапкершілік, адалдық, әділеттілік сияқты адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға ерекше көңіл бөлу қажет

1-4 сыныптар оқушылары

Қыркүйек

Патриотизм, отан үшін мақтаныш, қоғамдық тәртіпке құрмет, еңбексүйгіштік, жауапкершілік, тәртіп, құқықтық негіздерді білу және құрметтеу сияқты сияқты жеке тұлғаның қасиеттерін дәріптеу ұсынылады. Осы жас тобындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбиелеудің негізгі міндеті - құқықтық сананы қалыптастыру

5-8 сыныптар оқушылары

Жоғары сынып оқушыларымен жұмыс істегенде сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбиелеу жүйесінің басты міндеті сыбайлас жемқорлыққа қарсы ұстанымда қалыптастыру болуы тиіс.

9-11 сыныптар оқушылары

5

Ата-аналар жиналысын өткізу

Жиналыс барысында құқықтық тәрбиелеуде және құқықбұзушылықтарға, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа, төзбеу мәдениетін қалыптастыруда отбасының рөлі көрсету. Ата-аналарға балаларда құқықты, заңдарды, құқылық тәртіпті құрметтеуге тәрбиелеу бойынша практикалық ұсыныстар беру.

1-11

сыныптар оқушылары

Қыркүйек

II-бөлім. Күнтізбелік іс-шаралар кешенін іске асыру

6

 «Қоғамдық тәртіп негіздері» пікірталас практикумы

Практикумды жүзеге асырудың негізгі нысаны пікірталас болады, оның барысында оқушыларға өз пікірін айту ұсынылады.

Қатысушыларды 2 топқа бөлу ұсынылады.

1 тапсырма

 «Құқық бұзушылықтарға мүлдем төзбеушілік» ұғымының мағынасын ашу.

Неге «тәртіпсіздікке мүлдем төзбеушілік» мәдениетін құру мұнша маңызды болып табылады?

2 тапсырма

«Сыбайлас жемқорлық – қоғамның және мемлекеттің мемлекеттік қызметшіге артқан сенімін кетіру» пікірін негіздеу. Әр адам не істей алады? Сыбайлас жемқорлықсыз мемлекет қандай болады?

9-11

сыныптар оқушылары

Қыркүйек

7

 «Қазақстан - құқықтық мемлекет» айлығы

Еліміздің сайлау қағидаттарына сәйкес «Сынып басшысын сайлау» сюжеттік-рөлдік ойыны

1-4 сыныптар оқушылары

Қазан

 «Мемлекеттік қызмет – өмірлік ұстаным» мемлекеттік қызмет ардагерлері, мемлекеттік қызметшілермен кездесу

5-8 сыныптар оқушылары

«Біздің таңдауымыз - заңды мемлекет» дөңгелек үстелі

Дөңгелек үстел барысында құқықтық мемлекеттің негізгі қағидаттарын, сондай-ақ  біздің елімізде құқықтық мемлекеттің қалыптасу ерекшеліктерін талқылау ұсынылады

9-11 сыныптар оқушылары

8

 «Адал және сатылмайтын еңбек бейнесі» оқушылар арасындағы сурет байқауы

Байқаудың негізгі идеясы -Мәңгілік Ел идеологиясының «түпқазық» жалпы азаматтық құндылықтарын кеңінен насихаттау өзекті. Бұл - баршаның заң алдындағы теңдігі, еңбексүйгіштік, адалдық.

1-4 сыныптар оқушылары

Қараша

9

 «Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу» іскерлік ойыны

Іс-шараның басты мақсаты –мемлекеттің «сервистік алаң» екендігін көрсету. Бұл жағдайда негізгі идея мемлекеттік аппарат мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің барлық спектрін жоғары деңгейде толық және уақытылы көрсетілуін күтуге құқылы салық төлеушiлер арқылы қамтылады деген түсінік болуы тиіс.

Топтық жұмыс, оқушылардың бір тобы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің «дұрыс» көрсетуін түсіндіреді, яғни көрсетілетін қызметті беруші білікті, сыпайы және көрсетілетін қызмет алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған, басқа топ «дұрыс емес» көрсетуін түсіндіреді: көрсетілетін қызметті беруші -дөрекі және біліксіз.

5-8 сыныптар оқушылары

Желтоқсан

10

 «Жемқорлық құқық бұзушылықтардың картасы» жобалар байқауы

Бір ай ішінде оқушылар өткен жылғы аймақтық баспасөз мониторингін өткізу керек. Мониторинг нәтижелері бойынша жемқорлық құқық бұзушылықтардың картасын жасау

9-11 сыныптар оқушылары

Қаңтар

11

Театрлық қойылым

Балаларға арналған ар-ұят, абырой, жауапкершілік, адалдық, әділеттілік сияқты қасиеттерді насихаттайтын қойылым көрсетуді ұйымдастыру

1-4 сыныптар оқушылары

Ақпан

12

 «Мемлекттік қызмет – елдің мүддесіне адал еңбек» шығарма байқауы

 

Өскелең ұрпақтың арасында мемлекеттік қызметті елдің мақсаттары мен даму басымдығын іске асыруға, әрбір азаматтың мүддесі үшін адал қызмет ету және күнделікті қажеттілігін қанағаттандыруға бейімделген маңызды институт ретінде түсінуін тарату

5-8 сыныптар оқушылары

Наурыз

13

 «Транспарентті және есеп беретін мемлекет» бейнероликтер байқауы

Байқаудың басты мақсаты – ашық және қоғамға есеп беретін мемлекетті қалыптастыруға бағытталған міндеттерді шешудегі Қазақстанның жетістіктерін көрсету

9-11 сыныптар оқушылары

Сәуір

                

«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Партизанка ауылының жалпы орта білім  беретін мектебі»

 коммуналдық мемлекеттік мекемесі      

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ КЛУБТЫҢ ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖОСПАРЫ

2021-2022 оқу жылына арналған

" АДАЛ ҰРПАҚ"

Жетекшісі: Егубаева А. К.

(34 сағат,аптасына 1 рет)

ПОЯСНИТЕЛЬНАЯ ЗАПИСКА

Образование в современном Казахстане выходит на новый уровень содержания и поиска инновационных форм и методов, где главная роль отведена ученику как основному объекту образовательного процесса. На первый план выходит формирование личности школьника, адекватно реагирующего на особенности нового исторического этапа и потребности развития общества. Одним из актуальных направлений работы в данном контексте является воспитание правовой культуры у подрастающего поколения. Ведь именно нынешние школьники в недалеком будущем станут задавать тон в общественной и политической жизни страны.

Долгое время наше общество уходило от обсуждения проблемы коррупции. Однако сегодня совершенно очевидно, что прозрачность государственного управления, подотчетность власти – залог успешности страны, а противодействие коррупции – дело каждого гражданина страны независимо от сферы его деятельности и социального статуса. Одной из инициатив в данном направлении является предлагаемое методическое пособие для учителей истории и обществоведения «Антикоррупционное образование для школьников». Особенность учебно-методического комплекса, что авторы сконцентрировались на проблеме в целом: ее влиянии на жизнь и благосостояние граждан во всем мире, на изучении инструментов противодействия.

Это позволит преодолеть широко распространённое заблуждение, что коррупция - это проблема только нашей страны, взглянуть на тему шире и составить обоснованное мнение о своих возможностях и желании противодействовать коррупции в своей повседневной жизни.Приведенные в учебном материале примеры коррупционных практик и мер противодействия им основаны на реальных событиях, собраны и проанализированы специалистами Transparency International по всему миру.

Курс рассчитан на учащихся 9-11классов, на 34 часов учебного времени.

Курс представляет собой комплекс занятий для 9-11  классов к предмету «Человек. Общество. Право», входящего в образовательную область «Человек и Общество» действующего ГО СО среднего образования. Рекомендуется вводить по 1 теме данного курса в предмет «Человек. Общество. Право», в частности, в разделы, касающиеся экономики и политики.

Общее количество часов - 34, выделение которых предусмотрено из вариативного компонента.

Учебное время на изучение тем определяет учитель с учетом конкретных условий. Отдельные темы предлагаемых занятий можно использовать самостоятельно на уроках к предметам «История Казахстана», «Всемирная история», «Человек. Общество. Право», которые будут способствовать личностному саморазвитию, самостоятельности в приобретении знаний, формированию коммуникативных навыков и предприимчивости.

Цель программы:

1.Дать общее представление о формах коррупции, особенностях ее проявления в различных сферах жизнедеятельности, причинах, вредных последствиях данного явления;

2.Сформировать навыки адекватного анализа и личностной оценки данного социального явления;

3.Сформировать комплекс знаний, обеспечивающих поведение в коррупциогенных ситуациях в соответствии с правовыми и морально-этическими нормами;

4.Стимулировать мотивацию антикоррупционного поведения;
Задачи:

1. Углубление теоретического уровня познания учащимися явления «коррупция». Рассмотреть ситуации и формы, в которых проявляется коррупция в жизни.

2. Классификация коррупции. Обозначить сферы общественных отношений, в которых

проявляется коррупция, сформировать понимание классификации коррупции в обществе, обозначить типы и виды коррупции, с которыми мы имеем дело .

3. Причины и факторы, влияющие на развитие коррупции. Осветить основные факторы и

причины, влияющие на развитие коррупции, понять их влияние на жизнь граждан.

4. Последствия коррупции для общества и государства. Сформировать у учащихся понимание о последствиях коррупции для жизни каждого гражданина и общества в целом. Уметь построить причинно следственную связь между коррумпированным поведением и различными негативными жизненными ситуациями.

5. Модели противодействия коррупции. Изучить подходы к процессам противодействия коррупции: как с точки зрения описания успешных рецептов, так и особенностей противодействия коррупции в разных политических системах.

6. Антикоррупционная политика Республики Казахстан. Обозначить основные компоненты антикоррупционной политики в Казахстане, ее цели и задачи. Дать знания о нормативных документах, регулирующих эту сферу и о государственных органах, которые уполномочены бороться с коррупцией.

7 Ответственность за коррупционные правонарушения в Казахстане. Изучить, какие виды правонарушений признаются в Казахстане коррупционными, и какая предусмотрена ответственность за них.

8. Роль граждан в противодействии коррупции. Сформировать у учащихся понимание корруппционной ситуации. Что делать, если таковая наступила?

9. Международные инструменты противодействия коррупции . Дать теоретические знания о том,как происходит борьба с коррупцией в мире.Какие используются подходы и инструменты.

10. Общество свободное от коррупции. Дать учащимся понимание, почему важна нулевая терпимость к коррупции, показать эффективность обществ с низким уровнем коррупции.

При изучении этого курса по программе учащиеся получат возможность:
1.Знать:

  • понятие коррупции, виды и формы коррупции, причины появления этого социального

явления и его негативные последствия;

2.Понимать:

  • зачем и как бороться с коррупцией;

 

3. Уметь:

  • приводить примеры коррупционных явлений из реальной жизни, анализировать их;
  • проводить опросы и исследования;
  • представлять их результаты;
  • использовать приобретенные знания и умения в практической деятельности и повседневной жизни.

4. Воспитывать в себе:

  • «нулевую» терпимость к коррупционным правонарушениям и активную гражданскую позицию.

Методика отслеживания результатов.

Участие в  школьных и городских мероприятиях.   

Проведение круглых  столов, конкурсов,  деловых игр.

Ведение проектной деятельности.

Организация тестового контроля, викторин.

 

Формы подведения внеклассных занятий:

В процессе обучения рекомендуем активно использовать интерактивные формы занятий. Такими формами могут быть: групповая и индивидуальная работа, деловая игра, создание и защита проекта, дискуссия, проектная деятельность, учебное исследование и т.п. На уроках повторения можно проводить ознакомительные экскурсии в государственные структуры, занимающиеся антикоррупционной деятельностью.

ПЛАН ЗАНЯТИЙ АНТИКОРРУПЦИОННОГО КЛУБА

«АДАЛ ҰРПАҚ» 

(34 часа,1 раз в неделю)

Тема занятия

Кол-во

часов

Форма занятия, оборудование

Даты

 

Кор-я дата

 

 

Что такое коррупция?

 

1

Комбинированное занятие с  использованием ИКТ (презентация, видеофильм)

03.09

 
 

Борьба с коррупцией в истории Казахстана

2

Комбинированное занятие с  использованием ИКТ (презентация, видеофильм)

10.09

17.09

 
 

Классификация коррупции.

2

Комбинированное занятие с  использованием ИКТ (презентация, видеофильм)

24.09

01.10

 
 

Причины и факторы, влияющие на развитие коррупции.

 

1

Комбинированное занятие с  использованием ИКТ (презентация, видеофильм)

08.10

 
 

Общество, свободное от коррупции.

1

Круглый стол

15.10

 
 

Причины и факторы, влияющие на развитие коррупции.

1

Социологический опрос

22.10

 
 

Роль граждан в противодействии коррупции

2

Конференция

29.10

19.11

 
 

Модели противодействия коррупции.

2

Комбинированное занятие с  использованием ИКТ (презентация, видеофильм)

26.11

 
 

Общество, свободное от коррупции

2

Комбинированное занятие с  использованием ИКТ (презентация, видеофильм)

03.12

10.12

 
 

Ответственность за коррупционные правонарушения.

2

Комбинированное занятие с  использованием ИКТ (презентация, видеофильм)

17.12

24.12

 
 

Последствия коррупции для общества и государства

2

Комбинированное занятие с  использованием ИКТ (презентация, видеофильм)

14.01

21.01

 
 

Международные инструменты противодействия коррупции.

2

Комбинированное занятие с  использованием ИКТ (презентация, видеофильм)

28.01

04.02

 
 

Антикоррупционная политика Республики Казахстан

2

Конференция

11.02

18.02

 
 

Влияние коррупции на экономику и общество в Республике Казахстан

2

Круглый стол

25.02

04.03

 
 

Профессиональная этика

1

Деловая игра

11.03

 
 

Мы скажем коррупции нет!

1

Флеш-моб

18.03

 
 

Коррупция как социально опасное явление

1

Комбинированное занятие с  использованием ИКТ (презентация, видеофильм)

01.04

 
 

Получение государственной услуги

2

Деловая игра

08.04

15.04

 
 

Коррупция как общественное зло и борьба с ней

1

Комбинированное занятие с  использованием ИКТ (презентация, видеофильм)

22.04

 
 

Легко ли быть всегда честным?

2

Конференция

29.04

06.05

 
 

Наш выбор-правовое государство!

2

Круглый стол

13.05

20.05

 
 

Итого

34

     

 

 

 

Жаңартылған күні: 31.08.2016 17:53
Құрылған күні: 06.12.2022 11:45

Текст