"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Партизанка ауылының жалпы орта білім  беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение " Общеобразовательная школа села Партизанка отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области" 

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Гуманитарлық бағытындағы ӘБ-нің жұмыс жоспары

2023-2024 оқу жылына

арналған гуманитарлық цикл

әдістемелік бірлестік  мұғалімдерінің

жұмыс жоспары

                                 ӘБ жетекшісі: Егубаева А.К.              

Гуманитарлық циклдің әдістемелік тақырыбы.

Гуманитарлық цикл пәндері бойынша білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында білім беру сапасын жетілдіру.

Мақсаты: мектепте кепілдендірілген нәтижеге бағытталған гуманитарлық білім беру жүйесін құру және ұйымдастыру (яғни, оқу деңгейі, оқуы, тәрбиесі, оқуға деген көзқарасы), дамыған шығармашылық ойлау, шығармашылық, әмбебап білім.

Осы мақсатты іске асырудың құралы ретінде біз іс-әрекетке көзқарас, тұлғаға бағытталған және дамытушылық оқыту принциптеріне негізделген білім беру технологияларын қарастырамыз.

2023/2024 оқу жылына арналған ӘБ міндеттері

білім алушыларға сапалы білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету;

білім алушылардың білімін толықтыру;

қауіпсіз және жайлы оқу ортасын қамтамасыз ету;

цифрлық инфрақұрылыммен және ресурстармен жарақтандыру;

инклюзивті оқу ортасын қамтамасыз ету

Гуманитарлық білімнің мақсаты: гуманитарлық білімді қалыптастыру, дағдыларды қалыптастыру

Гуманитарлық білім берудің міндеттері:

1) функционалдық сауаттылықты қалыптастыру

2) пәндік және мета-пәндік дағдыларды диагностикалау жүйесі.

3) Мета-пәндік дағдыларды дамыту.

4) гуманитарлық цикл пәндерінің сабақтарында мәтінмен жұмыс.

5) оқушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру.

Гуманитарлық циклдің білім беру қызметі гуманитарлық білім беру келесі қағидаттарына қайшы келмейді:

1) білім беруге экологиялық көзқарас қағидаты (қоғаммен өзара қарым-қатынаста өзінің және өзінің адами функциясының тұтас көрінісі);

2) ізгілендіру қағидаты (жалпыадамзаттық құндылықтардың басымдығын, жеке және жеке көзқарасты қамтамасыз ету; жалпы мәдени және ұлттық дәстүрлер негізінде адамгершілік пен руханилықты қалыптастыру);

З) демократияландыру принципі (ынтымақтастық педагогикасын іске асыру, оқытудың балама нұсқаларын таңдауда өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі анықтау);

4) дамушы білім беру қағидаты (мақсаттарды қою және іске асыру, жаңа мақсаттарға көтерілу).

Гуманитарлық циклдің ғылыми-әдістемелік тақырыбын жүзеге асыруда табысты жұмыс жасау үшін мұғалімдер жеке тұлғаның шығармашылық қабілеттерін тәрбиелеуде келесі  принциптерін қолданады:

* жеке жұмыс пен ұжымдық басқарудың бірлігі мен оңтайлы үйлесімі,

* басқару мен өзін-өзі басқарудың бірлігі мен оңтайлы үйлесімі,

* репродукция мен проблемалық әдістердің бірлігі мен оңтайлы үйлесімі,

* рационалды және эмоционалды біртұтастық пен оңтайлы үйлесімділік,

* оқушылардың ұйымдастырылған іс-әрекетінің оңтайлы қиындықтары мен қиындықтары,

* оқушылардың іс-әрекетінің жаңалығы мен әртүрлілігі,

* Білім, даму және тәрбие бірлігі,

* оқушы мен мұғалімнің ынтымақтастығы, оқушының күші мен қабілетіне деген оптимизм,

* табысқа жетуді ынталандыру және кемшіліктерді мейірімділікпен сынау.

Бірінші жыл емес, ӘБ өз жұмысын оқушылардың жеке басына бағытталған даму бағытына сәйкес құруда. Қазіргі уақытта ұжым өзі үшін жаңа проблемаға шықты: білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін қолдану арқылы білім беру процесінің тиімділігін арттыру

Жұмыстың мақсаты-білім беру сапасын арттыруға жәрдемдесу.

Тапсырмалар:

- Педагогтердің жаңа педагогикалық технологияларды меңгерудегі әдістемелік деңгейін жетілдіру, жетістікке жету мотивациясын модельдеу.

- Оқу пәндерін оқыту практикасына жаңа, озық, қарқынды жұмыс әдістерін енгізуді жүзеге асыру.

- Интеллектуалдық қабілеті жоғары балалармен жұмыс жасау.

- Әр түрлі формада озық педагогикалық тәжірибені іздеу, жалпылау, талдау және енгізу.

- Жас мамандарға және жаңадан келген мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету.

- Аттестаттау тетігі арқылы педагогтердің өзін-өзі тәрбиелеуі мен өзін-өзі дамытуын әдістемелік сүйемелдеу.

 

2023-2024 оқу жылына арналған

әдістемелік бірлестік отырыстарының жоспары

 

Отырыс реті

Талқыланатын сұрақтар

Жұмыс формасы және жауапты

Мерзімі

Отырыс 1

"Жұмысты ұйымдастыру. МЖМБС сәйкес жалпы білім беру құрылымындағы гуманитарлық цикл пәндері"

1. 2022-2023 оқу жылындағы ӘБ жұмысын талдау;

2. 2023-2024 жылдарға арналған ӘБ жұмысын жоспарлау;

3. "2023-2024 оқу жылында ҚР жалпы білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы" нұсқаулық-әдістемелік хатты зерделеу

4. Гуманитарлық цикл пәндері бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды, вариативтік компонентті және бақылау жұмыстарының кестесін,собр,ЭБЖ қарау және бекітуге беру.

5. Өзін-өзі тәрбиелеу жұмысын жоспарлау. Тақырыптарды растау

6. Цифрлық білім беру ресурстарымен (ЦОР)танысу

7. "Тілдер апталығын" өткізуге дайындық; ашық сабақтар мен пәндік апталар кестесін талқылау.

8. Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру;

 

Есеп,  Егубаева А.К.

 

 

 

 

 

 

 

Пән мұғалімдері

 

 

 

 

 

 

 

 

Пән мұғалімдері

 

 

тамыз

Отырыс 2

"Білім беру сапасын арттыру бойынша мұғалім жұмысының нәтижелерін шығару"

 

1. Үлгерімі төмен балалардың оқу сапасын арттыруға көмек көрсету және жәрдемдесу

2. Олимпиада нәтижелерін талдау;

3. "Тілдер апталығын" өткізу туралы есеп;

4. Оқушылардың мониторингін талдау;

5. Пәндік апталарды өткізу (Қазақ әдебиеті, орыс әдебиеті, тарих, АҚҚ)

6. «Заманауи педагогикалық технологияларды білім беру сапасын арттыру мақсатта пайдалану»  баяндамасы

 

 

 

Есеп,  Егубаева А.К.

 

Есеп

 

Есеп

 

Пән мұғалімдері

 

 

желтоқсан

Отырыс 3

"Мұғалім қызметінің тиімділігі"

 

 1. Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыптары бойынша мұғалімдердің есебі;

2. Қорытынды аттестаттауға 9,11 сынып оқушыларын даярлау жөніндегі жұмыс жоспарларын қарау

3. "Абай оқуларына" дайындық

4. Онкүндікті өткізу туралы есеп

5. "Сабақтағы ойын қызметі қалыптастыру 5-6 сынып оқушыларындағы танымдық белсенділік құралы ретінде" баяндамасы

 

 

Пән мұғалімдері

 

 

 

 

 

Есеп, Егубаева А.К.

 

Баяндама

қаңтар

Отырыс 4

"Оқушылардың қорытынды аттестаттау"

 

1. 9,11 сынып оқушыларының емтиханға дайындық барысы туралы. Гуманитарлық цикл пәндері бойынша таңдау бойынша емтихандар мен емтихан материалдарын тапсыру нысандарын дайындау және бекіту.

2. Қорытынды емтихандарды өткізу бойынша жаңа нұсқаулықтармен танысу.

3. Баяндама " Жобалық жұмыс- оқушылардың ынтасын арттыру құралы ретінде»

 

 

Пән мұғалімдері

 

 

 

 

 

 

 

наурыз

Отырыс 5

"2023-2024 оқу жылындағы ӘБ жұмысының қорытындысын шығару"

1. Аралық аттестаттау нәтижелерін талдау

2. 2023-2024 жж. ӘБ жұмысын талдау

3. Баяндама

4. "Гуманитарлық цикл пәндері сабақтарындағы рефлексивті-белсенді технологиялар" баяндамасы

5. 2024-2025 жылдарға арналған ӘБ жұмысының перспективалық жоспарын талқылау

 

Пән мұғалімдері

Есеп

 

 

 

Пән мұғалімдері

мамыр

2023 -2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН

ГУМАНИТАРЛЫҚ ЦИКЛ МҰҒАЛІМДЕРІ

ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІКТІҢ ОТЫРЫСТАРЫ АРАСЫНДАҒЫ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

I ТОҚСАН

1. Пәндер бойынша таңдау пәндері мен үйірмелердің жоспарын құру.

2. Үлгерімі төмен балалармен жұмыс жоспарын құру.

3. Сабақтардың өзара қатысуын ұйымдастыру.

4. Мектепте тілдер апталығын өткізу.

5. Өзін-өзі тәрбиелеуді ұйымдастыру

6. Мектеп және аудандық олимпиадаларға дайындық

7. Модерация жүргізу

8. Гуманитарлық цикл мұғалімдеріне бағдарламалық материалды орындау.

II ТОҚСАН

1. Пәндік апталарды өткізу (тарих, әдебиет, әдебиет)

2. Дарынды балалармен жеке жұмыс.

3. Модерация жүргізу.

4. Гуманитарлық цикл мұғалімдеріне бағдарламалық материалды орындау.

5. Орыс тілі, қазақ тілі, ағылшын тілі, тарих пәндері бойынша 1-жартыжылдықтың қорытындысы

6. Шет тілі пәні апталығын жоспарлау

7. "ҚР Тіл туралы" Заңын, қазақ тілін дамытудың мемлекеттік бағдарламасын орындау.

III ТОҚСАН

1. Дәптерлерді өзара тексеру.

2. Төмен ынталы оқушылармен III тоқсанға жеке жұмыс жоспарларын құру

3. Дарынды балалармен жеке жұмыс.

4. Модерация жүргізу.

5. Гуманитарлық цикл мұғалімдерінің бағдарламалық материалды орындауы.

IV ТОҚСАН

1. Тәжірибе алмасу мақсатында әріптестердің сабақтарына қатысу

2. Емтихан материалын дайындау және ресімдеу

3. "Емтихан нұсқауларын" зерттеу.

4. Оқу процесінде АКТ пайдалану бойынша жұмыстың жай-күйін тексеру

5. Дарынды балалармен жеке жұмыс.

6. Модерация жүргізу.

7. Гуманитарлық цикл мұғалімдерінің бағдарламалық материалды орындауы.

 

 

 

                                                                                                                                   

 

                                                    

Жаңартылған күні: 02.12.2019 23:37
Құрылған күні: 11.12.2023 08:54

Текст